Argila verde cel mai bun remediu pentru tratarea acneei!!

O alta masca care a avut efect de-a lungul timpul este cea pe baza de argila verde si avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
- 2 linguri de argila verde
- 1 lingurita de miere de albine
- 1 lingurita de ulei de masline sau migdale dulci
- 1 lingurita de ceai de musetel
Pune mierea si musetelul intr-o cana si amestecati bine, adaugati uleiul si treptat pulberea de argila verde, amestecand continuu pana ce amestecul devine omogen si cremos.
La aceasta reteta de baza mai putem adauga cateva picaturi de suc proaspat de la o lamaie sau grapefruit si amestecati bine.
Se mai poate adauga 1- 3 pic. de ulei esential de lavanda sau teatree.
Se lasa sa actioneze masca timp de 10 - 15 minute.
Vreau sa specific ca aceste masti pe care eu le scriu pe blog au avut rezultate asupra tenul meu, dar nu garantez ca pot avea rezultate si pentru tenul vostru, am incercat si eu numeroase masti pana cand le-am gasit pe cele s-au dovedit a fi eficiente.
Primul pas pe care ar trebui sa il faceti daca va confruntati cu o acnee severa este o analiza bacteriologica a pustulelor.




Comentarii

Postări populare