Inglot

Folosesc de foarte mult timp produsele celor de la inglot, geluri, pigmenti, farduri si sunt foarte multumita de ele.
Pentru inceput am sa va vorbesc despre pigmenti, am aproape 14 cutiute cu pigmenti inglot, granulatia lor este una medie, asa mi se par mie in comparatie cu ama pigments, ei bine cei de la inglot nu au nevoie intotdeauna de baza lipicioasa, pot fi aplicati si cu spray fixator daca pulverizati pe pensula, rezistenta este foarte buna si de lunga durata.
Fardurile mate sunt pigmentate, au un gramaj mare, dar culorile care sunt prezentate pe site sunt mai inchise sau deschise in realitate, depinde de nuanta, de obicei este bine sa le testați in magazin. 
Eyeliner, dintre toate eyelinerele pe care le am nu poate sa lipseasca si vestitul 77, in rest am roz, mov, verde, albastru, ivoire, mai am unul perlat (94) si unul metalic (96), la restul nu le stiu nr. Dupa ce desfaceti cutia rezistenta lui este mare, chiar daca scrie 9M, eu am folosit si un an, iar continutul tot nu s-a uscat. Au o consistenta lejeră.
Merita sa incercati! Produsele le gasiti https://inglot.ro/
Mai jos o sa va las un video cu ultima comanda de eyelinere.

Comentarii

Postări populare