Ieftin si Bun - 5 produse

M-am gandit sa fac si un astfel de articol, voi povesti despre 5 produse drugstore care sunt bune, dar si ieftine ca pret.
1. Fondul de ten L'oreal Paris Infallible total cover, dupa denumire ne putem da seama ca este un fond de ten cu acoperire mare, chiar acopera foarte bine orice imperfectiune, doar ca eu il combin cu un fond de ten mai lichid, acesta de la l'oreal este foarte gros ca si consistenta, mie nu imi place sa il aplic singur.
Rezista bine pe ten, are aspect mat, destinat pentru tenul gras sau mixt cu tendinta de ingrasare.
2. Fondul de ten Max Factor 3 in 1, pe sticluta scrie ca ar fi primer, concealer si fond de ten, este foarte lejer, cu acoperire mica, trebuie setat cu pudra ca sa reziste mai bine, se potriveste pentru tenul normal si uscat.
3. Pudra translucida Max Factor, se adapteaza oricarei nuanțe de ten, matifiaza foarte bine tenul si are o rezista indelungata.
4. Paleta de sprancene Revolution, eu am nuanta medium dark, paleta vine cu o penseta, pensula mica, are 3 nuante de fard si o ceara. Culorile se potrivesc pentru persoanele cu par saten deschis, inchis, ciocolatiu si brunete. Sunt intense si pigmentate.
5. Ruj mat Golden Rose, este un ruj soft, mat, cremos, rezista pe buze, nu le usuca pentru ca are ulei de avocado si jojoba. In schimb rezistenta lui nu este foarte mare.
Nu am inclus mascara pentru ca sunt intr-un proces de regenerare al genelor si nu prea am folosit in ultima perioada.
Produsele pot fi comandate online sau cumparate din dm, auchan sau kendra.


Comentarii

Postări populare