Exerciții esențiale pentru o minte sănătoasă

M-am gandit sa fac si un astfel de articol.
Ei bine, in aceasta postare am sa va povestesc ce exerciții fac eu pentru a-mi antrena mintea. 🙂
Am sa incep prin primii pasi esențiali si anume:
1. Sa mâncăm cat mai sanatos, o dieta bogata in fibre si peste iti creste capacitatea de concentrare si memorare.
2. Exerciții fizice, ajuta sa te relaxezi si iti ofera o stare de bine, iar sangele va circula mai bine catre creier.
3. Odihnă, este foarte important sa dormi cel putin 8 ore, astfel creierul tau va funcționa mai bine si vei da randament. Pe langa odihna fizica, poate ar trebui sa oferi si odihna minții, mediteaza in fiecare zi 5 sau 10 minute, dimineata sau seara, cum doresti. De exemplu eu meditez dimineata 10 minute iar pe fundal imi pun pe youtube muzica de pian.
4. Hidrateaza-te, bea cat mai multa apa, atunci cand ai senzatie de sete, creierul nu mai functioneaza optim, asa ca este recomandat sa bei apa înainte sa apara senzatia de sete.
5. Citeste o carte sau un articol dintr-o revista sau ziar, iti pune creierul in functiune si esti intr-o continua descoperire.
6. Jocuri creative, cum ar fi rebusurile, jocurile de sudoku sau puzzle-urile sunt ocazii perfecte pentru antrenarea gandirii.
7. Incepe prin a aduna cateva cifre si vezi pana la ce suma poti ajunge, de exemplu: 1+1, 2+2, 4+4, 8+8...
8. Invata nr de telefon ale persoanelor importante din viata ta 
9. In 20 de secunde cate cuvinte poti spune începând cu litera "M".
Acestea sunt exercițiile pe care le practic eu, va recomand si voua. Acum este randul tau, spor la descoperiri. 🙂


Comentarii

Postări populare