Produse de corp ZIAJA

Am revenit cu un nou articol pe blog, imi era dor sa incep sa scriu din nou, am foarte multe idei si vreau sa imi fac timp pentru postarile pe blog.
In ultima perioada mi-am cam schimbat rutina de ingrijire a corpului datorita produselor Ziaja.  
Vreau sa va povestesc despre produsele de corp Ziaja, am aflat de ele de pe youtube, se pot gasi in farmacii sau online. La inceput am fost putin cam reticenta pentru ca nu mai auzisem de aceasta gama si nu stiam daca este chiar atat de buna, dar am aflat pe pielea mea ca m-am inselat, au niste produse de corp extraordinare, eu doar pe cele de corp le-am folosit. Au o gama variata de produse, momentan m-am axat doar pe cele pentru corp, pe viitor as vrea sa incerc si produsele pentru fata.
Am sa fac o mica prezentare despre fiecare produs:
Gelul de dus si  lotiunea de corp cu unt de portocale le-am cumparat recent, imi plac pentru ca au un miros placut de portocala si iti lasa pielea fina de fiecare data. Le folosesc in zilele in care imi doresc un miros fresh. Se potrivesc de minune cu sezonul cald, mai ales din cauza mirosului.
Gel de dus Ziaja si lotiunea de corp cu unt de cacao este o alta gama de la ei, le-am folosit foarte mult in luna martie si aprilie, sunt foarte cremoase si hidrateaza destul de bine pielea, ador mirosul de cacao, este dulce si feminin din punctul meu de vedere.
Cam acestea sunt produsele de la Ziaja pe care le-am incercat, astept comentariile voastre, daca va plac si daca le-ati folosit.





Comentarii

Postări populare