Noutati make-up

 O noua postare pe blog dupa o pauza de doua luni cred, m-am gandit sa vorbesc in acest articol despre noile achizitii in materie de make-up, ce este nou in beauty case-ul meu de make-up artist.

Hourglass radiant bronzer - cand am vazut acest bronzer la Renata efectiv m-am indragostit de el are o nuanta placuta si cred ca o sa se potriveasca pentru toate clientele.

Baza de machiaj Inglot se potriveste pentru toate tipurile de ten. Am luat-o mai mult pentru a o folosi pe tenurile mixte.

Baza de machiaj Maqpro, prima din sticluta mai galbena este pentru tenul uscat si este wow, are mici irizatii care ofera un glow si o prospetime tenului, hidrateaza foarte bine tenul uscat. Iar cea de a doua sticluta este pentru tenul gras, cu efect de matifiere, rezista bine pe ten pe intreaga zi si a trecut testul cu brio zilelor toride.

Serul cu acid hialuronic Beauty Drugs, se poate folosi pe toate tipurile de ten, de preferabil pe tenul umed, puteti aplica o apa termala inainte si dupa venit cu serul peste si se absoarbe mult mai bine in ten. Eu l-am folosit mai mult pe tenul uscat. Are proprietatea de a mentine aportul de apa la nivel celular.

Pudra translucida Maqpro, efectiv nu se vede pe ten, atat de bine se aseaza incat am fost super impresionată.

Cei patru pigmenti Inglot, am mai adaugat inca patru la colectia mea de pigmenti, doi pigmenti au nuante de roz-mov, iar ceilalti doi de maro si verde. De-a lungul timpului am incercat diverse brand-uri de pigmenti si am foarte multi, peste 100 de pigmenti, dar de fiecare data cei de la inglot ma impresioneaza mai tare. Au alta granulatie, sunt usor de aplicat, poti sa ii aplici si cu spray fixator fara sa mai pui baza de pigment, iar culorile sunt dementiale, duo-chrome, multi-chrome. Am tot testat dar tot la inglot ma intorc atunci cand vreau un machiaj wow.

Aceasta este mica prezentare a produselor, sper sa va fie de folos si spor la shopping. 



Comentarii

Postări populare