Effaclar skincare

Am testat acum cateva luni gama Effaclar si cat de cat mi-am facut o parere despre produsele pe care le-am cumparat si cu siguranta le-as mai cumpara.
Crema Effaclar Duo +
Este un tratament corector anti-imperfectiuni care lupta eficient impotriva semnelor post-acneice si elimina imperfectiunile severe.
Indicatiile de pe prospect ar suna cam asa: tratament complet anti-imperfectiuni cu eficacitate imbunatatita datorita unui nou ingredient activ exclusiv Procerad, eficient impotriva aparitiei semnelor. Iar imbunatari ale tenului pot aparea dupa 24 h (imperfectiuni sunt mai putin rosii), 8 zile (imperfectiunile localizate sunt reduse semnificativ) si 4 saptamani (porii sunt curatati iar relieful pielii este netezit).
Sincer, o imbunatatire a tenului la mine s-a vazut cred ca dupa doua luni, adica petele s-au redus dar nu de tot, si asta ca am folosit-o zilnic. Este o crema buna, nu strange fata ca alte creme si o lasa mai catifelata.
Gelul purifiant Effaclar curata pielea destul de bine datorita unor agenti de curatare special selectionati. Elimina excesul de sebum si impuritatile lasand fata mai curata si proaspata.
Nu are sapun, coloranti si alcool, are un ph 5.5. Este un gel bun, are o consistenta mai cremoasa, adica nu foarte foarte lichid ca alte geluri, se poate folosi dimineata si seara.
Apa termala La Roche-Posay
Imi place sa folosesc apa termala in sezonul cald, daca o aplici pe ten, il revigoreaza foarte bine si este mai fresh, o mai aplicam dupa gelul effaclar, dupa machiaj ca sa imi reziste mai mult fondul de ten sau vara la plaja. Eu pentru asta o cam folosesc, dar are mai multe indicatii: iritatii, senzatii de arsura, alergii, mancarimi supa laser, peeling, epilare, dermabraziune; dermatita de scutes, dupa ras etc. Se poate folosi si pentru copii sau bebelusi.
P.S Recomand aceste produse, chiar sunt bune in comparatie cu altele.




Comentarii

Postări populare