Ulei de Argan review

In ultimele articole tot am scris despre uleiuri, dar am incercat sa va prezint pe cele mai importante si bune pentru ten sau par, asa ca si de data aceasta tot despre ulei am sa va povestesc, sper sa fie ultimul, poate pana gasesc altul si ii descopar adevaratele beneficii. In acest material am sa va povestesc despre uleiul de argan, cred ca l-am descoperit acum cativa ani in vacanta si de atunci pot spune ca m-am ''indragostit'' de el si il folosesc de fiecare data cand am nevoie de un ulei hidratant si regenerant.
Eu il folosesc ca un inlocuitor al cremei hidratante pentru ca ajuta foarte mult tenul, in mastile pentru par adaug cateva picaturi si il mai folosesc atunci cand ma epilez, il aplic pe picioare si catifeleaza foarte bine pielea, in afara de faptul ca o si hidrateaza, dar dispare si roseata de la epilare, si era sa uit ca l-am folosit si vara aceasta dupa plaja, te scapa de iritatiile sau arsurile dupa expunerea la soare.
Il folosesc in cantitati mici, pentru ca isi pastreaza mai bine proprietatile, daca l-as cumpara la 100 ml probabil acestea ar disparea cu timpul pana s-ar consuma.
Uleiul de argan mai are si efect antiinflamator, contine cele mai mari concentratii de vitamina E, este un ulei care contine acizi grasi nesaturati (Omega 3, Omega 6 si Omega 9).
Ofera foarte multe avantaje pielii fiind foarte popular in produsele de ingrijire a pielii.
Acesta mai ajuta la restabilirea ph-ului natural al pielii, estompeaza ridurile, regleaza eliminarea sebumului in cazul tenului gras, este foarte bun pentru pielea uscata, estompeaza si vindeca pustulele cauzate de acnee sau varicela, pentru persoanele care au unghile foarte moi pot aplica in fiecare seara ulei de argan, iar acestea cu timpul se intaresc, mai poate fi folosit de femeile insarcinate pentru a preveni aparitia vergeturilor.
Singura tara de origine a uleiului de argan este Maroc, doar aici se extrage uleiul.
Il puteti cumpara de la plafar sau din supermarketuri (doar ca cel din supermarket nu stiu daca este 100% natural).






Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare