Favoritele anului 2015

Stiu ca trebuia sa fac un articol cu favoritele lunii Decembrie, dar m-am gandit mai bine si cred ca este mai ok daca fac favoritele anului 2015, am ales doar cateva produse care mi-au placut extrem de mult anul trecut.
Pentru skincare in anul 2015 am folosit o groaza de produse, dar cele care au avut un rezultat extraordinar sunt:
Gelul de fata Effaclar, il folosesc de foarte mult timp, chiar daca am mai folosit si alte geluri tot la acesta ma intorc de fiecare data.
Crema Effaclar Duo+ este un produs care m-a ajutat foarte mult, pe langa faptul ca iti ofera o hidratare a tenului, te ajuta si cu problema petele post acneice, uneori o folosesc de doua ori pe zi (dimineata si seara) sau doar seara.
O alta crema tot din gama Effaclar este Effaclar Mat, de obicei o folosesc inainte de a-mi aplica fondul de ten, chiar ofera o rezistenta mai indelungata.
Pentru cearcane am folosit o crema handmade care m-a ajutat foarte mult, cearcanele nu mai sunt vizibile si pielea este mai luminoasa.
Pentru fata am mai folosit si uleiuri esentiale, care ofera o hidratare intensa atunci cand pielea este mai uscata, de obicei eu folosesc ulei de argan si jojoba, le aplicam dupa  masca cu argila. In anul 2015 am folosit multe produse pentru corp, asa ca am ales doar doua, lotiunea de corp Dove si crema de corp Johnson's Baby, hidrateaza pielea si au un miros placut.
Privind ingrijirea parului cel mai mult mi-a placut samponul uscat de la Batiste pentru ca ma scos de fiecare data din incurcatura, (am uitat sa-i fac poza, dar gasiti un articol cu el pe blog).
Si ultimul produs care l-am cumparat de foarte multe ori este fondul de ten Toleriane, imi place ca acopera imperfectiunile, are o acoperire medie spre mare, se intinde usor si nu este nevoie de mult produs atunci cand il aplic.
Acestea sunt produsele care mi-au facut viata mai usoara in anul 2015.







Comentarii

Postări populare