Sapun cu Sulf

Am descoperit recent un produs pentru fata la o prietena si anume sapunul cu sulf. La inceput am fost putin cam sceptica, atunci cand vine vorba de produse pentru ingrijirea fetei nu ma dau in vant dupa orice, prefer sa folosesc mai mult produsele pe baza de apa termala si care imi ofera o incredere cat de cat. Am citit mai multe articole despre acest sapun, erau numai cuvinte de lauda si pana la urma am zis sa il cumpar, mai ales ca are un pret ieftin undeva pe la 7 lei, fata de produsele dermatocosmetice care sunt mult mai scumpe, m-am gandit ca nu am nimic de pierdut daca il incerc. Pe prospect scrie ca daca este folosit zilnic timp de o saptamana rezultatele apar, la mine nu au aparut chiar dupa o saptamana, dar in decursul unei luni chiar s-a vazut o schimbare, proprietatea acestuia este de-a usca si de-a nu mai da voie altor cosuri sa apara, asta s-a intamplat in cazul meu. Il folosesc doar seara nu si dimineata, pentru ca seara are mai mult timp sa actioneze, dupa care folosesc o crema si atat.
Acesta are o actiune antibacteriana si antifungica puternica, ajuta foarte mult in tratarea problemelor pielii ( ex: acneea si alte probleme care pot fi tratate cu ajutorul sulfului).
Nu regret ca l-am cumparat este foarte bun si merita incercat. Il puteti gasi la plafar sau farmacie, eu l-am cumparat de la catena ca era in drumul meu.



Comentarii

Postări populare