Gerovital Happiness

Gerovital Happiness, Crema hidratanta matifianta

Am ales sa fac un review la aceasta crema pentru ca este minunata, nu ma asteptam sa fie atat de buna, pur si simplu o ador.
 Este o crema hidratanta matifianta, imi place textura, mirosul (imi vine sa o mananc), se absoarbe foarte repede, iar extractul de afine, imbogatit cu vitamina C, regleaza secretia de sebum si matifiaza tenul.
Imi place ambalajul este foarte micut, la fel si modul de dozare, pompita imi ofera exact cantitatea de care am nevoie.
 Eu mi-am cumparat-o pentru a o folosi inainte de a-mi aplica fondul de ten, atunci cand o aplic tenul este matifiat si catifelat,iar fondul de ten rezista mai mult.
Sunt foarte incantata de ea, este o crema perfecta care din punctul meu de vedere se potriveste tenului gras, iar atunci cand se va termina cred ca am s-o recumpar.
Va recomand cu cea mai mare incredere si sper sa va placa.



Comentarii

Postări populare