Empties #2

Am revenit cu un nou articol de produse consumate, am strans destul de multe produse, o sa fie un articol mai lung, asa ca nu mai stau la palavragit si va prezint produsele.
O sa incep cu produsele de skincare si primul produs este crema Effaclar Mat, am folosit-o de fiecare data cand imi aplicam fondului de ten, tenul era matifiat si fondul de ten rezista destul de bine pe intreaga zi, cea de-a doua crema este Bioderma Sebium Global, ce nu mi-a placut la aceasta crema este faptul ca usuca destul de mult tenul si dupa aplicare la cateva secunde simteam mici piscaturi, ca puncte tari: a actionat destul de bine asupra cosurilor si petelor, astfel ca usca fiecare cos, iar pete se micsorau treptat.
Masca de fata de la Vivanatura, a fost senzationala, am mai folosit aceasta masca si in trecut si nu ma dezamagit, este o masca cu argila si trandafir, o aplicam cam de doua ori pe saptamana, dupa aplicare se simtea imediat cum actiona la nivelul fetei, iar dupa indepartare pielea era putin cam rosie (pentru ca actiona destul de bine si usca cosurile) si trebuia obligatoriu sa aplic o crema hidratanta.
Laptele demachiant Elmiplant cu extract de gutuie, a indepartat bine machiajul, daca aveam un machiaj mai strident trebuia sa insist mai bine in zona ochilor, este ok ca lapte demachiant, in prezent m-am indragostit de apa micelara Bioderma pentru tenul sensibil si apa micelara Nivea.
Am cateva produse de par terminate si am sa incep cu samponul head&shoulders pentru par gras, am incercat destul de multe sampoane in trecut de la diferite firme, ca sa imi dau seama ce sampon mi se potriveste mai mult si care imi ajuta parul, si de fiecare data m-am intors la head&shoulders, nu ma dezamagit niciodata.
Samponul uscat de la Balea, v-am mai spus de el intr-un articol, nu se compara cu Batiste, nu ofera volum parului, trebuie pulberizat de la o distanta mai mare, daca nu vrei sa ai parul alb :)) este cat de cat acceptabil, dar va recomand samponul uscat Batiste.
Am doua produse de la avon pentru styling, spray-ul pentru protectie termica si spray-ul pentru volum, cel pentru protectie termica a fost super bun, iar cel pentru volum ma dezamagit complet, nu ofera absolut deloc volum este ca si cum nu ai aplica nimic, doar ca are un miros placut care persista mai mult pe par, nu cred ca o sa-l mai incerc vreodata.
Un alt produs de par este uleiul de la Kallos, mi-a placut destul de mult pentru ca lasa parul catifelat si usor de aranjat.
Gel de dus de la Nivea, eu am avut varianta mica de 250 ml, pentru ca ma plictisesc repede si imi place sa folosesc mai multe geluri cu diverse mirosuri. Gelul de dus Nivea este cel clasic, hidrateaza destul de bine pielea, chiar si dupa uscare pielea ramane fina si catifelata.
Acestea sunt toate produsele pe care le-am consumat in ultima perioada.
Voi ce produse ati consumat??

Comentarii

Postări populare