Fond de ten Accord Parfait

Recent am descoperit fondul de ten Accord Parfait de la L'oreal Paris, exista o aplicatie pe site-ul L'oreal care te ajuta sa iti alegi culoarea fondului de ten, am incercat si mi-au iesit doua nuante: Peach si Golden Beige, iar cand m-am dus sa-mi cumpar, am ales nuanta 3.5.N Peach.
Noua gama Accord Parfait ofera 10 nuante noi in acord cu fiecare ton si sub-ton al pielii, adica Rece, Neutru si Cald, este imposibil sa nu va gasiti culoarea potrivita la cate nuante exista.
 Cand am cumparat fondul de ten, la inceput am fost putin cam sceptica pentru ca era prea lichid, eu fiind invatata cu fonduri de ten mai consistente, nu stiam sigur daca o sa ma impac bine cu el, dar surpriza a aparut cand am ajuns acasa si l-am intins mai bine pe fata, atunci mi-am dat seama ca a meritat sa-l cumpar.
Ce imi place la el este faptul ca se intinde foarte usor (aluneca), ofera o acoperire medie, imi acopera ce imi doresc eu, imi place ca rezista destul de mult pe ten, nu-l incarca si lasa un aspect mai natural, cred ca are si putina pudra in compozitie.
Un minus la acest fond de ten este pompita, il folosesc de doua saptamani si pompita deja a luat-o razna, chiar de la primele aplicari, se blocheaza la mijloc si trebuie sa ridic cu degetul de ea.
Pot spune ca sunt incantata de el (in ciuda tuturor peripetiilor), il folosesc zilnic si nu am avut probleme cu tenul, s-a comportat destul de bine si cred ca merita incercat, daca doriti sa-l cumparati mai ieftin il gasiti pe emag, dar exista posibilitatea sa nu alegeti corect nuanta si mai bine va duceti in magazin.
Voi ce nuanta aveti??






Comentarii

Postări populare