Ivapur K

In trecut am mai folosit gama Ivatherm si am fost destul de multumita de produse. Recent am terminat crema de la Bioderma sebium global si m-am gandit sa ma reintorc la produsele de la Ivatherm.
Imi plac foarte mult ca folosesc apa termala Herculane care este bogata in minerale si oligoelemente esentiale, cu proprietati calmante.
Mi-am cumparat crema pentru ten gras cu tendinta acneica, vreau sa-mi cumpar si gelul spumant, doar ca astept sa-l termin pe cel de la effaclar si avene.
Este o crema reparatoare a tenului gras cu imperfectiuni si acnee, as putea spune ca este la fel ca effaclar duo +, lasa fata la fel ca duo +, actioneaza la nivelul pielii si trateaza imperfectiunile si cosurile, hidrateaza si calmeaza in acelasi timp tenul, o imbunatatire a tenului s-a vazut chiar de la primele aplicari, iar imperfectiunile s-au diminuat cam dupa doua saptamani de utilizare.
Imi place ca are o formula non-grasa ce regleaza producerea de sebum in zonele stralucitoare si matifiaza pielea.
Eu o aplic seara pe pielea curatata cu gelul spumant effaclar.
Crema mai poate fi folosita si ca baza de machiaj, intra destul de repede in piele si fondul de ten se aplica mai usor.
Din punctul meu de vedere, crema de la Ivatherm o poate inlocui pe cea de la Effaclar, este la fel de buna, trateaza destul de bine problemele, iar rezultatele incep sa apara destul de repede.
Ati folosit gama Ivatherm??

Comentarii

Postări populare