Dry Shampoo

M-am gandit ca in acest articol sa va povestesc despre experienta mea in descoperirea samponului uscat ideal. Pana acum am incercat doar doua: cel de la Balea si Batiste.
Primul a fost cel de la Balea, l-am cumparat din dm, iar pretul este in jur de 10 lei, destul de ieftin, iar cel de la Batiste il gasiti in farmaciile sensiblu si pretul este 25 lei.
Am inceput sa folosesc sampon uscat din cauza ca am un par gras, iar a doua zi de la spalare deja incepea sa se ingrase, era mai greu de coafat si arata destul de inestetic, si uneori nu aveam timp sa ma spal pe par de fiecare data cand era nevoie. Dupa ce am inceput sa folosesc sampon uscat, nu mai trebuia sa-mi spal des parul, era mai usor de coafat, poate prelungi durata unei coafuri, ofera volum parului si inlatura excesul de sebum.
Imi place atat cel de la Batiste cat si cel de la Balea, rezista foarte mult pe par, doar ca cel de la Batiste nu incarca parul si are un miros placut de cocos, eu am varianta tropical, cred ca au undeva pe la sase variante.
Este usor de folosit, tot ce trebuie sa faceti este sa-l agitati bine, pulverizati la radacina, de la o distanta de 30 cm, iar dupa va masati scapul cu degetele si scuturati parul. Gata, asta este tot! Dupa va puteti incepe procesul de coafare.






















Enjoy,
Marina

Comentarii

Postări populare