Salata orientala

M-am gandit sa va arat o reteta simpla si usoara, care nu dureaza mult si este foarte gustoasa, iar reteta este salata orientala. Nu este chiar cea originala, adica este asemanatoare, doar ca eu am mai adaugat niste ingrediente care mie imi plac.
Si avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
- cartofi
- castraveti murati
- gogosari
- masline fara sambure
- ceapa rosie
- oua
- rosii cherry
- ulei de masline
- sare
Cantitatea de ingrediente o alegeti in functie de cata cantitate de salata doriti sa faceti, asa am procedat eu.
Mod de preparare:
 Se pun la fiert cartofii si ouale, intre timp se toaca castravetii (rondele sau cubulete), gogosarii in cubulete mici, maslinele le tocam rondele, se taie ceapa rosie pe jumatate si se toaca de la varf spre cotor (adica fideluta), rosiile cherry tot rondele le puteti taia. Dupa ce cartofii au fiert, ii decojim si ii taiem rondele, la fel procedam si cu ouale.
La final amestecam toate aceste ingrediente intr-un bol peste care adaugam ulei de masline si sare.
Acesta a fost tot procedeul, simplu si rapid.
Va urez spor la gatit si pofta buna!!



Comentarii

Postări populare