Ulei de cocos pentru par si piele

Am inceput sa folosesc ulei de cocos in urma cu ceva timp, pentru ca auzisem multe despre el si ca face minuni pentru par. M-am dus frumusel la plafar si mi-am cumparat vestitul ulei de cocos, l-am ales pe cel de la Solaris pentru ca este mai bun si este presat la rece, mi-am ales varianta de 100 ml, iar pretul a fost cam 15 lei.
Cum folosesc acest ulei?
L-am folosit mai mult pentru par, pentru ca imi doream un par mai puternic. Cand il folosesc in masca, pun o lingura de ulei de cocos, el trebuie topit intr-un vas cu apa calda, dupa care poate fi pus in masca cu avocado, ou sau combinat cu alte uleiuri. Dupa ce mi-am pregatit masca, o aplic pe par si stau in jur de 2 - 3 ore, peste par aplic o casca de dus. Parul trebuie samponat cam de 3 ori sau de 2 ori dar bine (depinde de voi), daca nu va clatiti bine poate ramane foarte uleios si este mai greu de coafat. Ce am observat imediat dupa ce mi-am indepartat masca, dupa clatire, a fost faptul ca era mai usor de descurcat si era mai stralucitor. Uleiul de cocos simplu il folosesc o data pe saptamana si adaugat intr-o masca o data la doua saptamani.
 Dupa ce l-am folosit o perioada indelungata, am vazut o imbunatatire a parului, firul de par era mai gros, parul nu imi mai cadea foarte mult si varfurile nu mai erau deteriorate.
Uleiul de cocos este folosit in foarte multe produse pentru ingrijirea parului si a pielii (de la sampon, balsam pana la creme si lotiuni de corp). Uleiul de cocos este bogat in vitamina E, vitamina K si minerale (fier).
Pentru ingrijirea pielii, uleiul de cocos este o baza excelenta pentru masaj, actioneaza ca o crema hidratanta pentru toate tipurile de piele, inclusiv pentru cea uscata, atunci cand il aplicati pe piele de preferabil ar fi sa folositi o cantitate mica pentru a intra mai bine in piele.
Imi place ambalajul pentru ca este din sticla si capacul din fier, iar produsul se pastreaza mult mai bine, nu curge, are capacul de se inchide foarte bine, nu mi s-a intamplat sa imi curga in geanta de produse naturiste, deci este ok.
Se gaseste foarte usor, il puteti cumpara de la plafar sau online, daca dati un simplu search pe google si va apar o groaza de site-uri care au ulei de cocos si livreaza oriunde in tara.
Cam asta este tot, sper sa va placa si sa-l folositi.






Comentarii

Postări populare