Empties*

M-am gandit sa vin cu ceva nou si anume sa fac un empties, sa va arat ce produse am mai consumat in ultima perioada si parerea mea despre ele, asa ca voi incepe cu skincare: primul produs este masca exfolianta cu migdale si castravete de la Himalaya, mi-a placut ca lasa fata mai curata, catifelata si ofera un aspect mat, este usor de folosit, dupa cele 15-20 de minute de stat cu ea pe fata, se desprinde usor de la exterior spre interior.
Urmatorul produs este crema exfolianta de la Bioten cu miere si sambure de caise, are mici particule din sambure de caise care exfoliaza usor tenul, erau foarte delicate si nu irita tenul cand imi faceam masaj, mi-a placut ca nu contine parabeni.
Emulsia hidratanta demachianta de la Gerovital, a fost un produs ok, a indepartat foarte bine impuritatile, nimic de reprosat.
Apa micelara Bioderma pentru ten gras, la inceput mi-am cumparat varianta mica de 100 ml pentru ca nu stiam cum va reactiona tenul meu, dar dupa ce am folosit-o, mi-am cumparat si varianta mare de 200ml pentru ca mi-a placut foarte mult, nu era nevoie de o cantitate mare pentru a-mi indeparta machiajul, pot spune ca este o apa micelara foarte buna si o recomand,
Tratamentul pentru ochi cu doua formule de la avon, Anew Clinical eye lift pro, nu stiu ce sa zic...mi-a placut si nu prea, produsul in sine nu prea a facut cine stie ce minuni, doar mi-a luminat zona de sub ochi si arcada, in rest nimic, tot ce scria pe produs erau doar vorbe.
Lotiunea de corp avon skin so soft cu ulei de argan, a oferit o hidratare intensa, intra usor in piele si o lasa catifelata. Eu o foloseam cu cateva picaturi de ulei esential de portocale sau grapefruit.
Lotiunea de la Garnier intensive 7 days cu aloe vera, nu prea mi-a placut mai deloc, este prea lichida, mirosul nu rezista deloc pe piele, este adevarat ca hidrateaza pielea, dar pe corpul meu nu mi-a placut.
Baton corector de la Rimmel London, un produs foarte bun, l-am recumparat si cred ca o sa-l recumpar de 100 de ori, este foarte bun, acopera bine petele, cosurile si alte mici imperfectiuni, nu am ce sa-i reprosez, chiar este bun si ieftin.
Fondul de ten L'oreal infaillible 150 radiant beige, este un fond de ten bun, mi-am cumparat o nuanta mai deschisa, pe acesta l-am folosit pe perioada de vara, are o acoperire medie, nu incarca tenul si ofera un aspect natural.
Si ultimul produs este otetul de mere de la Solaris, eu l-am folosit pentru par, de doua ori pe saptamana, am un par mai gras si cu ajutorul otetul sebumul s-a mai redus.
Acestea sunt toate produsele pe care eu le-am consumat in ultima perioada, ce produse ati consumat voi in ultima perioada si ce produse imi recomandati.









Comentarii

Postări populare