Favoritele Lunii: Noiembrie

Am reusit sa fac si eu in sfarsit favoritele lunii, am fost cam ocupata si am tot amanat, iar acum mi-am facut timp sa postez. Asa ca sa incepem cu skincare, m-am reintors la gelul meu de fata de la Effaclar este unul dintre cele mai bune de pana acum, am incercat mai multe si se pare ca acesta este cel mai ok pentru tenul meu. Pentru corp luna aceasta am folosit mai mult lotiunea de la Nivea Happy Time si lotiunea de la Balea cu migdale si uleiuri (imi place mult mirosul ca este dulce, parca are si putin miros de vanilie), iar cand doream ceva mai fresh foloseam lotiunea de la Nivea. Ca gel de dus, mi-a placut foarte mult gelul de dus Balea, este un dusch peeling cu buttermilk si lemon, are un miros fresh , iar in compozitia lui sunt mici particule de zahar care iti exfoliaza usor pielea, nu il folosesc zilnic, prefer la cateva zile pentru ca nu am nevoie de o exfoliere intensa.
Tot in favoritele lunii am inclus si samponul uscat de la Batiste, mi-a placut prea mult ca sa nu il includ, imi place mirosul de cocos si pastreaza bine parul, cam dupa 3 - 4 zile ma spal pe par, dupa ce il folosesc.
Pentru make-up luna aceasta am fost cam constanta, mi-a placut mult fondul de ten de la Toleriane, are o acoperire medie, rezista cateva ore, iar pentru o rezistenta de lunga durata aplic si pudra, ca blush luna trecuta am folosit Golden Bronzer de la elf, imi plac mult particulele sclipitoare din compozitie si arata foarte frumos pe ten, sunt patru culori, dar eu le combin pentru o culoare mai placuta. Rujurile care mi-a placut mult sunt nearly nude de la elf (este o culoare deschisa, cam un roz deschis deschis, de obicei il port in timpul zilei) si radiant raisin de la avon (este un ruj puternic, aprins, imi place ca atunci cand il porti este imposibil sa nu iesi in evidenta, mie imi place si mi se potriveste), luna trecuta am folosit doar doua creioane pentru ochi (brown si black de la rimmel london) sunt foarte cremoase si rezista destul de mult.
Cam acestea sunt favoritele lunii Noiembrie, le-am folosit constant luna trecuta si am fost multumita de ele.








Comentarii

Postări populare