Adulter - Paulo Coelho

Ma plimbam intamplator prin supermarket si m-am gandit sa vad care mai sunt noutatile la raionul de carti si de cum am intrat primul lucru care mi-a atras atentia a fost aceasta carte  ADULTER (ciresele :)) ), si cand am vazut ca este scrisa de Paulo Coelho, mi-am zis ca trebuie sa o citesc, am mai citit carti scrise de acest autor si chiar mi-au placut. Mi-am cumparat cartea si de cum am ajuns acasa m-am pus pe citit si n-am lasat-o deloc pana cand n-am terminat-o.
In aceasta carte, autorul incearca sa puna in evidenta starea psihologica prin care trece o tanara femeie pentru a se regasi. Linda, o jurnalista de 31 de ani, este  personajul principal din cartea Adulter, in care ea are o familie perfecta, o viata perfecta, o casnicie exemplar, o cariera de succes si doi copii minunati, asta vad cei din exterior.  Insa in interiorul ei se da o lupta continua, ajunsa la capatul puterilor si nu mai reuseste sa mimeze fericirea pe care ea nu o mai simte. Numai ca intr-o zi il intalneste pe Jacob, un fost coleg de care ea fusese indragostita in adolescenta, care in prezent el este un om politic de succes. In timpul interviului pe care Jacob i-l acorda, in ziarista de succes se reaprinde o pasiune de mult uitata. Linda incerca sa traiasca deplin aceasta iubire imposibila, dar nu reuseste si isi da seama ca are acasa o familie care o iubeste si un sot care o merita cu adevarat.
Linda nu este cel mai bun exemplar, dar femeile uneori sunt destul de complicate, iar Linda doreste un amor dincolo de patul conjugal, nu va spun mai mult pentru ca imi doresc sa o cititi si voi.
Este o carte care poate fi citita cu usurinta, care te tine cu sufletul la gura cu tot ceea ce se intampla, merita citita.
Daca doriti sa intelegeti mai bine cartea, o puteti gasi aici.










Comentarii

Postări populare