Favoritele Lunii: Octombrie

In aceasta postare am sa va povestesc despre ce produse mi-au placut in luna octombrie.
Pe partea de skincare am folosit doar doua creme (cea effaclar duo + si bioderma sebium global), si-au facut treaba foarte bine, imi place mai mult cea de la bioderma pentru ca actioneaza mai in profunzime si usuca micile imperfectiuni, iar cu timpul acestea incep sa dispara, ca gel de fata l-am folosit pe cel de la bioderma, este bland si nu usuca pielea. Tot pe post de crema am mai folosit uleiul de argan pentru ca hidrateaza foarte bine si ajuta pielea. Pentru zona ochilor am folosit crema duo de la avon (ofera luminozitate zonei de sub ochi, iar cearcanele nu mai sunt vizibile), ca masca pentru fata, mi-a placut cea de la himalaya, este o masca mai practica, adica dupa ce masca s-a uscat complet, se dezlipeste pur si simplu de pe fata. In luna octombrie ca demachiant am folosit emulsia hidratanta de la gerovital (indeparteaza bine machiajul), pentru corp am folosit lotiunea skin so soft de la avon peste care am pus cateva picaturi de ulei esential de portocale sau grapefruit, imi place mult aceasta combinatie pentru ca ofera un miros mai fresh.
In categoria de make-up, cel mai mult am folosit fondul de ten de la revlon (in nuanta golden beige), imi place ca are o textura usoara, nu incarca tenul si ofera o acoperire medie, ca mascara am folosit mai mult rimmel london wake me up (ofera genelor volum si imi place ca are un miros placut de castravete), pentru ochi am folosit mai mult creioane decat paleta de culori, mi-au placut cele de la essence ca sunt foarte cremoase, iar eu am folosit doar doua culori (negru si maro), pe buze am folosit doar doua culori ( pink, peach) si era sa uit ca in favorite mai intra si samponul uscat de la balea, imi place foarte mult si parul nu se mai vede asa gras, vreau sa il incerc si pe cel de la batiste, am auzit numai lucruri bune,
Acestea au fost toate favoritele lunii octombrie, sper ca v-au placut si daca vreti un review mai detaliat la un produs, imi puteti lasa un comentariu.















Comentarii

Postări populare