Rutina de ingrijire a parului

Asa cum ingrijirea fetei este destul de importanta si ingrijirea parului are si ea un rol destul de important in rutina noastra. Cred ca multe dintre noi ne dorim un par matasos, lung ca Rapunzel, atunci cand mergem pe strada toata lumea sa il admire, sa fie usor de pieptanat, sa nu ne mai cada, ce sa mai...sa avem o podoaba capilara de nota 10, numai ca pentru a o avea trebuie sa acordam o atentie sporita parului.
Un prim lucru esential este sa folosim un sampon si un balsam special pentru parul nostru, pe langa acestea, mai trebuie sa includem in rutina si multe alte produse importante care sa ne protejeze parul de (placa, perie rotativa, ondulator, bigudiuri electrice si uscator de par), cum ar fi: spray de protectie termica, ulei de par, spray pentru volum, masca pentru par (din comert sau facuta acasa) aplicata o data pe saptamana sau la doua saptamani etc., cam asta folosesc eu pentru par.
Spray pentru protectie termica il folosesc de fiecare data cand ma spal pe cap, il aplic pe parul umed (ca sa-l protejeze de uscator si placa), la fel procedez si cu spray-ul pentru volum doar ca pe acesta il aplic la radacina pentru a da mai mult volum parului cand il usuc. O data pe saptamana sau la doua saptamani (depinde cum am timp) imi fac o masca, fie din galbenus de ou si cateva uleiuri, fie aceea masca cu avocado pe care am scris-o intr-un articol recent. Dupa ce imi usuc parul bine de tot, la final imi aplic un ulei de par, eu am unul de la Kalos, dar voi puteti folosi orice ulei de par de la alta firma, important este sa va ajute parul, sa il faca matasos si usor de pieptanat, dupa aceea il coafez cu peria sau il indrept cu placa. A doua zi sau a treia zi dupa ce mi-am spalat parul imi aplic un sampon uscat, ca sa dispara tendinta de ingrasare.
Cam aceasta este rutina pentru parul meu, nu este foarte larga, dar contine produse importante pentru a proteja parul.








Comentarii

Postări populare