Otetul: ingredientul minune pentru par


Cu toata evolutia asta si cu o diversitate de produse pe piata, uneori preferam sa ne intorcem la produsele naturale sau leacurile bunicii.
Asa ca, in acest articol m-am gandit sa va povestesc despre: otet si ce face pentru parul meu.
Nu stiu cate dintre voi stiti ca otetul in afara de-a fi folosit in bucatarie mai poate fi folosit si pentru frumusete. Am inceput sa folosesc otetul la indemnul verisoarei mele, ma tot plangeam de par gras si matreata.
Il folosesc de fiecare data cand ma spal pe cap, il aplic doar atunci cand imi limpezesc parul. Este simplu de folosit, dupa ce ma spal pe cap, pun apa intr-un lighean si torn cativa ml, in functie de cantitatea de apa, in timp ce imi limpezesc parul, imi masez si scalpul.
Dupa cateva saptamani, efectele au inceput sa apara, parul nu mai era asa de gras, matreata imi disparuse, parul era mai stralucitor si mai puternic (pot spune ca firul s-a intarit).

Alte trucuri pentru care il mai puteti folosi:

  •  poate fi folosit ca toner, in combinatie cu apa sau alte ingrediente
  • indeparteaza mirosul si curata petele
  • indeparteaza si previne aparitia mucegaiului

Acum ca v-ati facut o idee despre beneficiile lui, merita sa incercati si voi, este un truc ieftin.

Comentarii

Postări populare