Rutina de ingrijire a tenului

Dupa rutina de ingrijire a parului, urmeaza rutina de ingrijire a tenului.
In acest articol m-am gandit sa vorbim despre cat de importanta este igiena fetei.
In rutina de dimineata folosesc un gel de fata (bioderma sau avene), voi puteti folosi orice gel, important este sa fie bland cu fata voastra, dupa care aplic o crema (daca plec la facultate aplic effaclar mat, iar daca stau acasa aplic bioderma sebium global), de fiecare data cand ajung acasa ma demachiez (folosesc apa micelara sau emulsia hidratanta de la gerovital), dupa care ma spal pe fata, pentru ca demachiantul nu curata in profunzime, dupa aceea imi aplic un toner cu vitamina C sau apa termala, dupa ce acesta intra in piele, aplic ulei de argan in locul unei creme hidratante.
Rutina de seara este simpla, ma spal pe fata cu acelasi gel, imi fac o masca cu aspirina netamponata, o data la trei zile imi fac un scrub, pe care il folosesc impreuna cu peria de fata, imi mai aplic o masca din argila in diferite combinatii sau imi aplic una din comert, la final folosesc o crema de seara (cea de la effaclar duo + peste care aplic bioderma sebium serum), mai folosesc crema contur de ochi pentru a-mi hidrata zona din jurul ochilor, si gata de culcare.
Mici sfaturi:
- incercati sa folositi produse cat mai naturale (fara alcool, parabeni sau alte substante).
-nu toate produsele scumpe sunt si bune, insa majoritatea dintre ele isi fac treaba, desigur si produsele ieftine ajuta tenul, depinde de tipul de ten si problemele pe care le aveti.
-hidratativa foarte bine, faceti sport, dormiti 8 ore pe noapte si mancati cat mai sanatos, incercati sa evitati mancarea de tip fast food.
-daca aveti zi de zi grija de tenul vostru, acesta va fi mult mai sanatos.
Aveti incredere in voi si iubiti-va asa cum sunteti!!



















Comentarii

Postări populare