Cinecitta - fond de ten

Doar ce mi-a ajuns comanda de la cinecitta, mi-am comandat fondul de ten super hd.
Citisem despre el ca este bun si m-am gandit sa-l incerc, sa vad daca ii atat de bun cum se zice.
Imi place recipientul ca are pompita si poti doza cat vrei, fara sa pierzi produs.
Eu mi-am comandat nuanta 01, fiind cea mai deschisa, pentru ca vreau sa il combin cu alt fond de ten sa vad cum se comporta impreuna.
Fondul de ten super hd este un fond de ten cremos, se simte ca o spuma la atingere, contine gel de silicon, este waterproof, acopera imperfectiunile, as spune ca are acoperire medie spre mare, se simte placut pe ten.
Fiind waterproof este perfect pentru zilele toride de vara.
Poate fi folosit atat pentru un ten gras sau mixt, cat si pentru un ten normal.
Iar faptul ca este HD poate fi folosit cu succes in machiajele pentru video sau sedintele foto.
Cei de la cinecitta mi-au trimis o mostra cu fondul de ten lifting anti-age, o sa-l incerc pe cineva cu ten matur, iar daca ma da pe spate, poate il achizitionez. 😁
Era sa uit, imi mai place de la ei, pigmentul cinecitta 66, este demential sub spranceana,  are reflexii de auriu-roze, recomand!
Eu mi-am comandat de pe https://www.cinecittamakeup.ro/, atat fondul de ten cat si pigmentul 66.





Comentarii

Postări populare