Fondul de ten Mannequino

Mi-am achizitionat acum ceva timp acest fond de ten de pe lectii de machiaj, am vazut ca este folosit si laudat de foarte multi make-up artisti. M-am gandit sa il cumpar si sa-l introduc in kit-ul de make-up artist.
Eu mi-am comandat nuanta 03, urmeaza pe viitor sa imi cumpar si 01, ca sa le pot combina.
Ce pot spune eu despre acest fond de ten este ca poate fi o varianta mai ieftina a fondului de ten estee lauder. Le-am comparat pe amandoua, iar cel de la beauty drugs se ridica la nivelul asteptarilor mele.
Puncte tari:
- are o rezistenta foarte buna (eu am un ten gras cu exces de sebum) si mi-a rezistat super bine pe fata toata ziua fara sa mai reaplic o pudra.
- are o consistenta lejera, care nu se simte pe fata.
- are un finish mat.
- acoperire medie spre mare (daca il aplicati in doua straturi).
- nu pateaza pe fata, se intinde foarte usor.
- poate fi combinat cu alt fond de ten.

Puncte slabe:
- un singur punct slab i-am gasit eu si acela ca nu exista mai multe nuante, dar puteti gasi alternative (combinati nuantele intre ele pana ajungeti la cea dorita).

Chiar m-a cucerit acest fond de ten, va recomand si voua sa-l incercati.
Il puteti comanda pe de https://www.lectiidemachiaj.com/.


Comentarii

Postări populare