Top 5 pensule esentiale in machiaj

Am ales sa vorbesc in acest articol despre pensule, m-am gandit sa fac un top 5 pensule in machiaj, mai exact in machiajul ochilor. Daca ar fi sa includa tot machiajul ar fi mai mult de 5 pensule.
Am ales pensule accesibile ca pret, dar foarte bune, din par sintetic, samur si fibre vegetale.
Primele 3 pensule sunt de la acelasi brand Ludovik, cele 3 pensule sunt din fibre vegetale, sunt foarte moi si fine la atingere, estompeaza foarte bine nuantele, sunt foarte bune pentru blending, pot fi folosite atat pentru texturi uscate, cat si pentru texturi cremoase.
Pensulele le gasiti pe https://www.lectiidemachiaj.com/, fac parte din noua colectie Ludovik, urmeaza sa mai primeasca in vara mai multe pensule.
Urmatoarea pensula este de la Leonardo nr 22, este o pensula plata din par de samur, poate fi folosita pentru aplicarea fardurilor sidefate, mate si pigmentilor pe pleoapa mobila.
Ultima pensula care poate fi folosita pentru sprancene sau eyeliner, este o pensula tesita de la Boys'n Berries din par sintetic.
Daca tot am vorbit despre pensule, ar fi bine sa vorbesc si despre curatarea lor, cu ce solutie ar trebui curatate ca sa nu le afecteze firele de par si sa aiba o rezistenta mai indelungata.
Eu v-as recomanda solutia de curatare de la Cinecitta , curata in profunzime pensulele din par natural sau sintetic, indeparteaza foarte bine produsele cremoase, gel si waterproof, nu ataca firul de par si are un miros placut.
See you soon!😊


Comentarii

Postări populare