Top 3 palete de ochi preferate

Folosesc foarte multe palete, de fiecare data cand imi cumpar una noua, ma documentez foarte bine si incerc sa o testez in magazin. M-am gandit sa va prezint 3 palete dupa care intind mana des atunci cand imi machiez clientele si de care am fost multumita de fiecare data.
Toate trei sunt de la huda beauty, am vrut sa aleg un singur brand, o sa fac pe viitor un articol cu toate paletele mele de machiaj.
Eu am Huda Beauty mini pentru ca mi-au placut mai mult nuantele decat in cele mari, aproape toate nuantele din fiecare paleta le-am folosit, pe cand in cele mari, nu prea erau asa nuante care sa ma de-a pe spate. Fiecare paleta contine noua nuante (mate si sidefate), cele sidefate sunt atat de intense si pigmentate, uneori nici nu ai nevoie de spray fixator ca se pot aplica usor pe pleoapa. Cele mate sunt intense, unele au fall out dar nu e asa grav incat sa ma deranjeze. Sunt rezistente pe pleoape, au rezistat pana la 24 h, poate si mai mult daca nu ma demachiam eu sau clientele. Pana si clientele le-au laudat si mi-au zis ca sunt foarte rezistente.
Asa ca merita sa le încercati, pot fi cumparate din sephora sau https://www.sephora.ro/, pretul este undeva la 150 lei.
Au un ambalaj foarte dragut si mic, poti sa le iei cu tine in geanta, in vacanta, nu ocupa mult spatiu si poti creea diferite machiaje.
Asadar, sper ca va este de folos acest articol.
Multumesc celor ce imi citesc blogul! 🤗


Comentarii

Postări populare